Rychlé vyhledávání

Pedagogika v práci sestry

Článek je zaměřen na edukační činnost sestry. Srovnává ošetřovatelský a edukační proces, upozorňuje na shodné a odlišné prvky. Upřesňuje, kdy pro sestru začíná edukační proces, seznamuje s podmínkami pro efektivní učení. Uvádí jednotlivé fáze výukového procesu: získávání a vyhodnocování informací, formulování cílů výuky, volbu vhodných metod a realizaci výuky a zhodnocení efektivity získaných znalostí, dovedností a postojů. Metody, vhodné pro nemocné dítě i dospělého jsou podrobně popsány. Jsou uvedeny základní výukové zásady a principy.

Odkaz   Datum Přístupnost [?] Klinicky citlivé [?] Licence
 Pedagogika v práci sestry 10.12.2009 přístup řízen na externím úložišti Creative Commons License

Předměty/kurzy

Creative Commons LicenseObsah článku podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko